Julefrokost Julie-style

Hjemme hos meg har alltid frokosten første juledag vært nesten like estravagant som julemiddagen dagen før, så selv om vi spiste julemiddagen hos foreldrene til Roar i år og derfor ikke hadde noen rester etter dagen før måtte jeg jo diske opp med ordentlig førstedagsfrokost.

Noe av det som stod på menyen var julepølse, hjemmelagede julekjøttkaker, eggerøre, to typer nystekte rundstykker, loff, masser av bacon, sjokomelk og masse pålegg. Jeg har vært med på en del julefrokoster, men ordentlig førstedagsfrokost for meg er nystekte grove og fine rundtstykker og masse varmmat. For Roar er det ikke ordentlig julefrokost uten rødbetsalat.

Hva har dere til frokost første juledag og hva klarer du deg ikke uten?



1 kommentar
    1. Vi har også stor julefrokost første juledag, men uten varmmat. Vi spiser godt brød, te, og massevis av deilig pålegg! Og selvfølgelig med hele familien <3 Gleder meg til å få min egen lille familie og lage våre egne tradisjoner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg