Mine nominerte til mammabloggawards 2011

Foreldremanualen har hvert år mammabloggawards, og jeg har de siste to årene sittet og håpet stille for meg selv å bli nominert til “Mest kreative mammablogg”, men når noen nominerte meg i fjor kom jeg ikke videre til avstemningen fordi jeg ikke hadde nok nominasjoner. Så i år er jeg så freidig å hinte åpenlyst i begynnelsen av innlegget du leser nå.

 

I fjor nominerte jeg en blogg til morsomste mammablogg og en til mest orginale mammablogg. Den morsomme bloggen er pauset nå og den andre tror jeg faktisk vant i sin kategori.

I år vil jeg nominere noen nye blogger. Jeg har en laaang liste mammabloggere jeg leser fast ca en gang i uken, og så har jeg noen som jeg er innom nesten hver dag. I år vil jeg nominere i kategoriene “Mest estetiske mammablogg”, “Morsomste mammablogg” og “Mest velskrevne mammablogg”. Alle bloggene er de jeg bare innom.

Den morsomste mammabloggen er:

http://ingvildei.blogg.no/

Ikke fordi hun prøver å være morsom, men fordi man sitter og humrer når man kjenner seg i alt hennes “lille kjeks” finner på. Det jeg også liker med denne bloggen er at hun blogger regelmessig, slik at det nesten alltd er noe nytt å finne der.

Den mest estetiske mammabloggen er:

http://mamma-mona.blogspot.com/

Jeg skulle ønske jeg kunne ta bilder som Mona. Da hadde jeg hatt så mange bilder av Oliver på veggen at vi kunne brukt det som tapet.

Og som den mammabloggen som jeg mener er mest velskrevet er:

http://camillamaries.blogg.no/

Jeg vet de vil at man skal nominere litt “ukjente” blogger og at Camilla faktisk har blitt skribent på Foreldremanualen, men når mange av de andre nominerte er blant norges største mammablogger så nominerer jeg Camilla uansett. Hun har en fin balanse på det hun skriver om og kommer ofte med smarte tips.

 

Har du nominert noen til mammabloggawards i år?

 



Har du noen gode kandidater kan du nominere blogger her innen 7. januar:

http://www.foreldremanualen.no/2011/12/mammablogg-awards-2011-na-kan-dere-nominere/

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg