Den ultimate brude-BH’en

Må bare tipse om denne geniale BH’en jeg har kjøpt meg til den store dagen (har bestemt meg for en stroppeløs kjole):

Jeg liker vanligvis ikke stroppeløse BHer, men denne holder seg (puppene) faktisk oppe. Ikke så mye som på Nelly.com sin modell:

Men så mye som en 70C kan holdes oppe.

BHen er fra Wonderbra og kan kjøpes på blant annet Ebay.com og Nelly.com (jeg valgte nelly, for der kan man enklere bytte størrelse om den ikke passer). Jeg får se om jeg manner jeg opp til å legge ut bilde av meg selv med BHen, men det er heller tvilsomt, hehe.

Den koster hele 499 kroner, men jeg synes det absolutt er verdt det om du slipper å bekymre deg over om alt er “på plass” gjennom dagen ved en stroppeløs kjole.

 

 

10 kommentarer
    1. Takk for tips!!!! Jeg har en som gir litt for mye (!!) støtte, jeg vil heller ha en som støtter passelig slik at det ikke blir for mye. Denne skal jeg prøve 🙂

    2. Marthe: Huffda. Fikk du riktig størrelse da? Jeg bestilte først 70D som er min vanlige størrelse, men den passet meg ikke, så byttet jeg den til 70C, men de sendte meg feil. Den var merket 70C på posen, men inni lå 75C. Så da bestilte jeg den på nytt i 70C og den passet.

    3. Så kjekt at du fant BH da. Kjøpte en på Change da jeg skulle gifte meg, og har kun brukt den en gang… Hater å gå med stroppeløs. Er konstant redd for at ting skal dette ut, hehe:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg