Oppbevaring av bøker i trekasse fra Meny

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en trekasse til Olivers bøker siden de til nå har ligget løst i lekekassen. Den billigste trekassen jeg har sett var på Askeladden bruktbutikk på Sandvika for 250 kroner, men da jeg så kassen under på Meny så jeg mitt snitt til å spare litt penger.

Kassen inneholder vanligvis blåbærdrikk fra saxhyttegubben.se (fun fact: Saxhyttegubben Blåbær var det alkoholfrie alternativet i fjorårets kongebryllupi Sverige). Det var egentlig 4-5 stykker igjen i esken, men hun snille som jobbet på Meny flyttet de over til neste kasse og ga meg denne helt gratis. Man må jo bare elske Meny og menneskene der.

Så nå har endelig bøkene en fast plass i stuen.  

 

 

6 kommentarer
    1. Så stilig, enda et bra tips fra deg 🙂
      Takk for kommentaren på bloggen min! Jeg hørte noe om at det muligens var et rom på båten hvor man kunne parkere vogna, så det er jo kanskje en mulighet for dere siden Oliver er litt større. Litt mer slitsomt når man har en baby som ikke kan gå enda… Men er sikkert lurt å ringe på forhånd og sjekke det ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg