Mer morsomt å holde kjøkkenet ryddig med pen oppbevaring

Jeg har lenge siklet på brødboksen fra Nigella Lawson, men da jeg fant en look-alike på Christiania Glasmagasin på salg for bare 315 kroner kjøpte jeg heller den:

Lokket i bambus kan brukes som skjærefjøl (den siden som er ned mot brødet) og selve boksen kan vaskes i oppvaskmaskinen.


Fra Stelton

Jeg har også forelsket meg i Delikatesseglassene fra Eva Solo til høyre på bildet. De er så enkle å åpne i forhold til andre glass, men de er fortsatt tette slik at frokostblandingen holder seg.

Når oppbevaringen ser slik ut er det ekstra motiverende å holde det ryddig på benken. Jeg får fylle opp hele kjøkkenet med pene løsninger, så kanskje jeg holder mer enn denne delen av benken ryddig, hehe.

 

 

3 kommentarer
    1. Stilig brødboks! Om du liker stilen har de hvite porselensskåler (i alle størrelser) med eikelokk som var veldig lik stilen på brødboksen på Søstrene Grene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg