Mitt første foreldremøte

I dag har dagen virkelig gått i ett. Jeg har akkurat kommet hjem fra mitt første foreldremøte i barnehagen til Oliver og fått masse bra informasjon samtidig som jeg har fått snakket litt med de andre foreldrene. Man får jo liksom aldri snakket med de andre foreldrene i barnehagen ordentlig på vei inn og ut når man henter og leverer, så det var veldig hyggelig å få pratet litt mer.

Det er litt rart hvordan livet mitt og livet til mange venninner er så forskjellig. Jeg føler meg litt dårlig venninne når jeg kun har tid til sosialt liv i helgene – og man nesten alltid får Oliver med på kjøpet. Jeg drar på foreldremøter og de drar på studentpuben.

Sånn går det når man har så voksen blitt.

 


Fra den tiden man ikke hadde hengepupper og foreldremøter, hehe

 



Det skal sies at jeg er ikke misunnelig på dem – å ha barn trumfer det meste i mine øyne.

5 kommentarer
    1. Tingene forandrer seg ganske mye når man får små barn. Men er man moden for det selv, så syns jeg det er helt greit:) Jeg trives med det livet jeg har som mor, og savner ikke å ha hangover hver søndag:) Selv om det blir lite søvn til tider så får jeg ofte mer ut av dagen nå også siden barna våkner så tidlig! Utrolig flott bilde forresten:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg