Brudesko som ikke er hvite

Jeg har akkurat bestemt meg for at istedenfor å styre og ordne med å få brudeskoene og brudekjolen til å bli helt lik hvitnyanse, skal jeg heller bruke et par som ikke er hvite. Jeg synes at sko i pasteller er helt lov selv om man er brud og resten av antrekket er hvitt.

Skoene jeg har valgt vil jeg holde hemmelig litt til, men de er kjøpt på Nelly for over et år siden og kan minne litt om en lavere versjon av disse:

Nelly Shoes - Annie
Nelly Shoes kr 379

Bare i denne fargen:

Sugarfree Shoes - Sonia
Sugarfree Shoes kr 449 fra Nelly
(trykk på skoene for å komme til de)

 

Disse synes jeg også var fine:

Sugarfree Shoes - Sonia

 

Hva synes du om sko til bruden som ikke er hvite?



5 kommentarer
    1. Jeg tror ærligt at det kunne blitt kjempefint, ville nok valgt å gjøre det slikt jeg og 😉
      Kjempefin blogg foresten 🙂
      Viss du er intreresert i mote, har jeg en give away på min blogg hvor du kan vinne en lekker skjorte.

    2. Syns det er kjempestilig om ikke alt er hvitt. Liker godt når kjolen er mer champagnefarga også! 😀 Da er det kanskje ikke nødvendig å blande inn all verdens med farger i tillegg da men 🙂 Om du har hvit kjole er det jo superlekkert med sko med farge, og kanskje hente igjen fargen i en sløyfe, perler eller noe hårstæsj? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg