Anderledes strømpebånd

Fant disse strømpebåndene på Etsy og synes de var så fine. Hadde jeg ikke allerede kjøpt strømpebånd skulle jeg helt klart kjøpt et av disse. Kanskje jeg skal ha på to. Har hørt at det er noen som har ett som brudgommen kaster på samme måten som brudebuketten, og ett som blir igjen til bryllupskvelden.

 

Hva synes dere?

 

 

Trykk her for å komme til strømpebåndene.

 

(Legger for ordens skyld med et bilde av hvordan jeg ser for meg “vanlige” strømpebånd:


Sånn med strikk og bittesmå blonder vet du G.B. Klarte ikke forklare det i kommentarfeltet).

4 kommentarer
    1. Syns de var veldig stilige jeg, men trodde det var slik alle strømpebånd så ut jeg ? =S Når har ikke jeg så veldig god peiling på denslags da,men de jeg har sett i hvert fall ser noelunde sånt ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg