Hjelp! Vet du hvilket servise dette er?

Jeg ønsker meg dette serviset som jeg fant på Backe i Grensen, men glemmer alltid å spørre dem hvilket det er når jeg er innom der:

Kan noen hjelpe meg med hvilket servise det er? Finner det ikke på nettsidene til Backe i Grensen (men kan hende jeg overser det?) og tenker at å ringe dem og prøve å forklare hvilket jeg mener er for vanskelig.

Her er et til bilde jeg tok av det (det var stengt da jeg så det, så tok bare bilde av vindusutstillingen deres):

 

Vet du hvilket servise/merke/serie det kan være?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg