Brudesko fra H&M?

Det kan virke som jeg er mer opptatt av skoene enn kjolen til bryllupet, men sannheten er at jeg allerede har funnet drømmekjolen, så jeg tenker ikke så mye på kjolen. Jeg har imidlertid enda ikke helt bestemt meg for hvilke sko jeg skal ha, så jeg klikket disse skoene hjem her om dagen:

Skoene er fra Hennes og Mauritz og kostet bare 129 kroner. Jeg synes ikke verken kjolen eller skoene trenger å være så dyre. Om det ikke blir disse skoene jeg har på meg hele bryllupsdagen, er det i hvert fall noen jeg kan bytte til om jeg blir sliten av høye heler.

 

Skoene får du tak i på H&M sine nettsider her.

7 kommentarer
    1. Kjempefine 🙂 har de selv, annbefaler å gå de mye inn først iallefall, for du får utrolig rask gnagsår av de..

    2. aww, jeg fant noen emergency ballet flats på H&M selv 🙂 men meh, de hadde ikke størrelsen. kjedelig. De hadde heller ikke de jeg fant i selve butikken på nett… men absolutt: skoene trenger ikke å koste mer 🙂 veldig fine.

    3. Hei!
      Koselig blogg! Når skal dere gifte dere? Og bor dere i Oslo eller Narvik? 😛
      Kom inn hit via helena krekling 🙂 Søte brudesko, men jeg MÅ ha hel så det var ikke noe for meg, kanskje for brudepikene ?

    4. Mariemamma: Takk 🙂 vi planlegger juli neste sommer, men har ingen fastsatt dato siden vi tar den dagen det passer best for kirke, lokaler og oss selv. Vi bor i Oslo, men jeg er halvt nordlenning, så vi er der i blant i ferier og slikt 🙂

      Ja, de er fine. Kanskje det. De skal ha matchende kjoler, men jeg har helt glemt skoene – ik! Hehe. Jeg får spørre dem hva de synes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg