Sinnsvakt dyre barnesko

Hvorfor må barnesko være så himla dyrt? Jeg ønsker meg noen halvhøye sko med tex-membran slik at Oliver kan ha på seg litt lettere sko nå som det er mildere ute, men fortsatt gå litt i sølepytter om han vil det. Skoen over (viking Sputnik) er ca slik jeg vil ha, men skoen koster jo 699 kroner pluss hundre kroner i frakt. 799 kroner totalt for et par sko som han vokser ut av om et par måneder. Det svir så sinnsykt. Jeg ville egentlig ha Viking Sparrow som jeg har sett for 399 kroner, men de er utsolgt over alt 🙁

Si gjerne ifra om dere finner noen halvhøye sko med Tex-membran på salg eller til en rimelig penge.

 

 

3 kommentarer
    1. men du… er innmari lite lurt å innvistere i såpass varme sko i den prisklassen NÅ… vips så er det slutten av april og begynnelsen av mai… husk de minste får tåfis de også 😛 mye bedre å invistere i noen luftige geox joggesko! (som han også kan bruke til høsten!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg