Fine gutteklær over størrelse 86 på nett (til H&M-priser)

Jeg bare tipse dere om en nettbutikk der de har nydelige gutteklær uten print og rare fasonger. Og prisene? De er det samme som kjedebutikkene, og til og med billigere på enkelte plagg! Pengene mine får voksesmerter av benene de får å gå på (løpe på?).

Bukser for 109 kroner? Ja, takk!

Nydelig selebukse for bare 159? Count me in!

Nå valgte jeg to bilder av den maritime stilen, men det er masse annet fint og for de som ikke er så fan av rødt og blått.

 

Nettsiden heter

Nextdirect

http://www.nextdirect.com/no/en/home 

 

Man kan velge å se prisene i norske kroner slik at det er enklere å sammenlikne og regne. Husk bare at om du handler for mer enn 200 kroner tilkommer moms og toll.

 

10 kommentarer
    1. hihi, store deler av garderoben til Tiddy er fra next. Mamma bor i England så du kan tenke deg jeg løper ned dørene deres hver gang jeg er der. Etter at mamma ble mormor har det nærmest blitt farlig for hun å titte innom Next. Hun kommer aldri tomhendt ut igjen 😀
      Men jeg visste ikke at de solgte til Norge. Skal undersøke hvordan prislappen blir da iforhold til å handle der. Takk for tips 🙂

    2. oh, også må jeg legge til at ikke bare har Next mye fint tøy til en rimelig penge (for oss nordmenn ihvertfall), men kvaliteten er også utrolig god! Er ikke som mange store kjeder som fører billigproduksjon. Der SUPER KRESNE på hva som kommer ut i butikken fordi Next er en av de bedre skjedene, altså de ligger langt over H&M i kvalitet fordi det er en helt annen klasse 🙂

    3. Tuuusen takk for tips!! Ser ut som at klærne er behagelige å leke i, i tillegg til å være så fine! 🙂

    4. Ååå der skal jeg definitivt kjøpe noe!!! Så mye fint!!!! 😀 men kan man bestille i flere “omganger” samtidig ellers får man toll?!? Det er det som er noe styr med utenlandske butikker 🙁

    5. Anonym: Ja, det går jo da. Hvis det er fri frakt er jo det smart. Bare bestill ett og ett plagg og betal mellom hvert. Da blir det flere bestillinger.:)

      I know. På Ebay gjør de det gjerne sånn at de merker pakken som “gift” eller under 36 dollar som er tollgrensen. Jeg vet ikke om det er helt lovlig, men så lenge de gjør det uten at jeg ber om det skal jeg ikke klage.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg