Bursdagsselskap: 1 down, 2 to go

I går feiret vi Olivers bursdag bare jeg, Roar og bursdagsbarnet selv. Det ble ikke noe store greier siden de allerede hadde spist kake i barnehagen, men det ble pakke fra mamma og pappa, pizzaspising og milkshake til dessert.

Av oss fikk han en Brio-ovn:


(Det var en uformell sammenkomst og benklær var derfor ikke påkrevd).

Jeg ville ikke gi han for mye “tilbehør” til ovnen siden jeg har ønsket det til han av noen som kommer på selskap på lørdag, men når undertegnede har kontor over veien fra Ikea ble det i hvert fall en liten kurv med grønsaker. Suppekasserollen ble lånt fra kjøkkenskapet og passet fint på ovnen.

Etter Oliver fikk gaven kom pappa Roar med enda en gave, fordi han mente ovnen var mest fra meg. Det Oliver fikk var *trommevirvel*…

(Benklær er påkrevd under sparkesykling grunnet fare for brannsår ved fall).

Det første jeg tenkte var at “nå må jeg kjøpe hjelm”, men jeg vet ikke om det er nødvendig på sparkesykkel? En del av meg føler meg overbeskyttende, mens en annen del av meg skriker “men det står jo FRA TRE ÅR! IK!”. Oliver synes i hvert fall det var kjempestas og har sparket en runde i stuen, laget litt mat til mamma og pappa, sparket en ny runde og laget litt mer mat.

 

Så nå er det to selskaper på lørdag igjen som blir ordentlig feiring. Ett med familie og ett med venner.

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg