Enkel vertinnemat som virker avansert

Venninne kommer inn og blir servert “bruschetta”. Det høres avansert nok ut? “Brusjetta”, “Brusketta”, kjært barn har mange navn. Her er mine kjempeenkle bruschetta som jeg triumferer med på jentefest (helt til venninnene mine leser dette og gjennomskuer meg):

Bruschetta på 1-2-3

Du trenger:

– Halvstekte rundstykker som ikke er frosne (jeg bruker Eldorado sine)

– Tomat

– Ost

– Pizzakrydder

Fremgangsmåte:

1. Del rundstykkene på midten

2. Skjær tomaten i skiver og fordel på rundstykkene

3. Strø på ost, pizzakrydder og stek på 200 grader til osten er gylden

 

Simsalabim!

 

Godt er det også. Synes i hvert fall jeg og Oliver. Og litt mer fancy å servere enn ferdige mini-pizza eller liknende.

 

Har du tips til superenkel vertinnemat?





2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg