Mine favorittvesker: Vinn gavekort på 500 kroner hos Heppo.no

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

For de som ikke vant gavekortet jeg loddet ut for litt siden kommer det nå en ny sjanse. Denne gangen deler jeg ut et gavekort på 500 kroner og vi skal ha en litt ny vri.

Denne gangen vil jeg at du går inn på Heppo.no og velger deg en eller flere favorittvesker/bagger og linker til denne i kommentarfeltet.

 

Jeg har dilla på guttebagger om dagen og dette er mine favoritter:

 

Ett ekstra lodd til de som gjetter riktig på hvilken av disse jeg skal kjøpe til Roar i bursdagsgave.

 

Deler du på nett/egen blogg er det som vanlig også ett ekstra lodd.

Lykke til, jeg trekker en vinner om en uke. Husk å skrive mailadressen din i mail-feltet på kommentaren slik at jeg får tak i deg om du vinner.

 

 

Konkurransen er sponset av Heppo.no

 

49 kommentarer

Siste innlegg