En genial oppfinnelse innen baking: BAKE IT EASY fra Porsgrund Porselen

Jeg må bare vise dere denne kjempesmarte oppfinnelsen til bakingen. Jeg har i hvert fall aldri sett noe liknende. OK, det er ikke sant – svigermor hadde en i teflon, men jeg har aldri sett en slik i porselen før. Det er Porsgrund Porselens Bake it Easy:

Istedenfor vanlige springformer der man må enten prøve å flytte kaken over, eller legge kaken med bunnen av springformen rett på serveringsfatet er bunnen et serveringsfat. Spesielt genialt for ostekaker som sklir rundt på serveringsfatet når man serverer (man kan jo bare glemme å flytte over ostekake fra springformen).

Se nå:

 

how to make animated gif

Simsalabim!

 

Slik ser det ut når du skjærer et stykke av kaken:

 

Smart hva? Har du sett denne før?

 

P.s. Jeg fant ut at man kan kjøpe kakeformen i PPs nettbutikk her. 

4 kommentarer
    1. Kjempe fin den formen! Baket ostekakr senest på lørdag i denne formen. Veldig lettvint og greit 🙂 hatt vår i 5 år, og blir mer og mer glad i den egentlig 🙂

    2. SMART! Denne går rett på ønskelisten min til jul! Søren at jeg har bursdag nest siste dag i desember altså! Kanskje jeg skal ønske denne her til bursdagen til Daniel i sommer? hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg