Bestilt meg bikini

Jeg har gått og angret som en hund på at jeg ikke kjøpte en bikini jeg fant på Nelly for noen uker siden. Den var søt, billig og GUL. Og den ble selvfølgelig utsolgt før jeg fikk tak i den. Jeg var faktisk innom tanken på å prøve og kjøpe den av fremmede som hadde den på seg på stranden i sommer. “ÅH, JEG ELSKER DEN BIKINIEN! DU FÅR 500 KRONER OM JEG FÅR KJØPE DEN AV DEG!”. Obsessed? Kanskje litt.

Jeg slo i hvert fall fra meg tanken i fare for å bli misforstått om jeg prøvde å kjøpe bikinier av kroppen på jenter på stranden (jada, jeg hører hvor galt det høres ut nå), og slo meg til ro med at jeg ikke kom til å kjøpe meg noen ny bikini i år heller.

Helt til…

Jeg fant den igjen på Nelly i går! Gosh, oh gosh. Og slik ser den ut:

Komplett bikini kr 269,- (thaaat’s right)

 

Jeg kan ikke love at den ikke allerede er utsolgt når jeg skriver dette, men om det er noen andre som likte den også finnes den her.

 

 

Fin eller hva?



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg