Jeg <3 Little House Of Commons

Herremin, nå passet det fint at Oliver har vokst ut av størrelse 86 og høsten sniker seg innpå oss, slik at jeg har en unnskyldning til å kjøpe litt barneklær, hehe. Jeg la to produkter i kurven på Nelly.com da jeg innså at det var av samme leverandør. Little House Of Commons. Det var ikke så mange plagg fra merket, men jeg er ganske sikker på at jeg liker det. Dette er noen av plaggene som lå inne der:

Little House Of Commons - Helge V-neck T-shirt

Denne kjøpte jeg med en av til Oliver.

Little House Of Commons - Colin Jeans

Denne var kul, men han har allerede fire jeans som han passer, så den fikk bli igjen.

Little House Of Commons - Vide Pants

Dette må jo være verdens stiligste kosebukse. Hvem var det egentlig som bestemte at kosebukser ikke skulle ha passform egentlig?

Little House Of Commons - Zeke Jacket

Jeg elsker jakker som skiller seg ut og denne hadde lett blitt med oss hjem hadde det ikke vært for at jeg hamstret jakker til de neste tre årene når KappAhl hadde over 70% salg på vinterjakkene sine i fjor vår.

Favoritten min var desidert kosebuksen, og jeg sitter og vurderer om jeg skal klikke hjem to stykker. Problemet er bare at Oliver er for slank til de fleste boxere og ting i 86/92, men har for lange ben til å bruke 86. Størrelsene til Little House Of Commons går i dobbeltstørrelser som 86/92 og 98/104. Dilemma.

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg ville kjøpt 98/104. De nordiske merkene som Cubus, Lindex og H&M osv. er større enn de klærne du får kjøpt mere sør i Europa. Jeg antar at dette merket er litt mindre i størrelse siden det ser ut til å være et merke som ikke er laget i Skandinavia. Her i Brussel må jeg ofte kjøpe klør i størrelse 3 eller 4 år selv om han bare er 2 år og 3 måneder.

    2. Høres lurt ut : ) Jeg oppdaget når at de har størrelse guide på samme siden du klikker for å bestille klærne-så det er muligens til hjelp siden det står mål.
      Noen ganger har jeg bommet på størrelsen-men om det er klær han skal bruke nå og de er ALT FOR store så putter jeg dem en tur i tørketrommelen, eller vasker de på 10-20 grader varmere enn de skal. Da krymper de litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg