Mamma og Ida se hit og les om Pinterest

OK. Ida… Mamma… Dere bli med meg på Pinterest.com. Pinterest er som en egen oppslagstavle der man kan sortere ting og bilder man finner på nett. Hvis jeg for eksempel finner noe bryllups- eller treningsgreier som jeg bare er nødt til å vise deg, Ida. Eller noen kule ideer til huset deres, mamma (som den kaffestasjonen man kan skyve inn i skapet når den ikke er i bruk). – Så kan jeg “Pinne” det på en tavle som vi deler, slik at det kommer opp på din tavle også og vice versa.

Her er noen av mine tavler (boards):


(OK, jeg har ikke ryddet inne der i dag, to like Pins med brødskiver inne på Kids og en DIY som har havnet på wedding DIY, men dere skjønner tegningen. Det er forskjellige tavler som jeg har festet ulike artikler på. Alt fra oppskrifter til boliginspirasjon)

 

Så bare gå inn på www.pinterest.com og opprett en egen profil. Så søker dere på “Juliechrv” og der finner dere alt jeg har Pin’et. Lett som en plett. Kanskje dere finner noen ideer som dere bare MÅ vise meg også. Hver gang jeg sitter alene på T-banen eller buss er jeg på Pinterest med mobilen og finner ny inspirasjon.

Er det greit Ida? Mamma?

 

 

 

P.s. Pinterest er et kjempefint sted å dele egne tips, triks, oppskrifter, bilder o.l. om du selv har blogg, siden mye av de Pins’ene man finner der inne er fra forskjellige blogger. Si ifra om du har Pinterest med noen spennende Pins, så følger jeg deg gjerne.

P.p.s. Pinterest.com er kjempemoro selv uten egen profil. Man får matinspirasjon, gjør-det-selv-inspirasjon, interiøs-inspirasjon og en og annen “aha”-opplevelse. Jeg har bare valgt å lage en egen profil fordi det gjør det enklere å organisere de forskjellige tingene på forskjellige tavler enn i favoritter-feltet. Da har man også med seg “Pins-ene” hvor enn man går.

 

Er det noen flere Pinterest-fans der ute?



2 kommentarer
    1. Opprettet bruker og følger deg. Du må forklare litt mer om mulighetene når vi treffes neste gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg