Høst-ønskeliste på Nelly.com for minsten

Vinteren sniker seg innpå og det blir kaldere og kaldere for hver dag. Her om dagen kunne man faktisk se pusten foran seg og da er jeg snar med å hente ut vinterklærne. Jeg tror Oliver passer mye av det han hadde i fjor siden vi kjøpte noe å “vokse i”, men jeg har sett meg ut noen plagg på Nelly som jeg ønsker meg om høst- og vinterklærne hans ikke passer like vel:

Didriksons - Slaskeman RainsuitDidriksons - Slaskeman Set

Vi liker Slaskeman regnsettene fra Didriksons. For 449 og 399 kr er dette gode regnsett for en hyggelig pris. Oliver har tidligere hatt det grønne, men det ser ut som de kun har str 80 igjen av det, så om det blir nytt regnsett blir det nok sort eller blått. Med fleece og ull under er disse perfekte til høst/vinter når det er fortsatt er vått ute.

Disse støvlene er vel egentlig ikke på ønskelisten, ettersom jeg kjøpte noen for ikke lenge siden, men Olivers “faste” støvler har hittil vært de sorte Robust-støvlene til Tretorn:

Tretorn - RobustNLY Kids - Knitted Socks

Ullsokkene til Nelly for snille 29 kroner er også alltid med i handlekurven.

Ebbe - Eva Beanie Fleece

Denne luen er en fin mellom-lue ettersom den ikke er så fryktelig tykk, men har fleecefor. Det at den er på halv pris (75 kr) er jo heller ikke å forakte.

Jeg tenkte å legge inn link til vinterdressen Oliver har fra Didriksons også, men det ser ikke ut som de har den inne enda. Kanskje det bare er meg som liker å være forberedt og ha høstklærne klare allerede siden det ikke er så mye av det ute i butikkene enda?

 

Trykk på bildene for å komme til plaggene.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg