Sett så fint porselenssett for barn?

Se på dette søte porselenssettet jeg fant på Christiania Glasmagasin her om dagen:

Settet er fra Hardanger Bestikk. Jeg liker at det ikke skjer alt for mye på dette settet. Lillebror og Knerten er også tidløse karakterer som de fleste kjenner igjen, enten fra bøker eller filmer. Oliver liker i hvert fall filmen om Knerten som det har gått klipp fra på NRK i det siste.

Siden det er både Knerten og Karoline på samme tallerkenen istedenfor to sett, kan man også arve det videre uten at det er helrosa eller blått. Jeg fikser ikke sett som på død og liv skal være blå og rosa. 

Så dette er en ny favoritt hos meg i hvert fall.
 

Har dere sett dette settet før?

 

P.s. Jeg jobber ikke for Christiania Glasmagasin lenger, så dette er ikke reklame for arbeidsplassen min, hehe. Det var bare tilfeldig at jeg fant det der.



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg