Mammatips: Hverdagsgensere til høsten uten trykk

Fikk spørsmål om tips til hverdagsgensere som er litt varmere, men uten trykk. Ettersom jeg alltid er på utkikk etter pene barneklær har jeg allerede funnet noen fine til Oliver. Jeg er veldig glad i å bruke tynn ull under uansett hva han har på seg ellers, og hvis det er kaldt ute tar jeg på han en finere genser over som han kan ta av om han blir varm.

Noen av genserne som vi var veldig glade i i fjor gjelder fortsatt i år, og det er genserne i ullblanding fra H&M:

 

Oliver liker også disse genserne og her om dagen ble han helt hysterisk når Roar prøvde å ta av han en som han akkurat hadde fått av bestemoren sin og han hadde fått mange komplimenter for. Han gikk motvillig med på at han ikke fikk sove i genseren mot at han fikk ha den på seg dagen etter, hehe.

Name It har også mye fine gensere i både ullblandinger og rene ullgensere. Jeg synes ikke produktbildet på disse under er helt rettferdige, for jeg tror at om man har den åpen og med et kult skjerf i halsen blir den kjempefin:

Name It - Lucas LS Knit Cardigan Name It - Lucas LS Knit Cardigan

 

Og til slutt kan jeg jo nevne ulltrøyene vi sverger til. Oliver har to forskjellige merker; det ene er Cubus sine tynne ulltrøyer (som jeg forøvrig kjøpte på halv pris etter fjorårets ullsesong) og trøyene fra Tom og Trine fra Sparkjøp som i år har kommet med et strikkemønster ikke ulikt Cubus og Janus sine:

(Vi har de imidlertid i ensfargede som man finner her ettersom det er lettere å kombinere med andre gensere og cardiganer). 

 

Har du noen gode tips til fine høstgensere uten trykk?

Trykk på bildene for å komme til produktene.





3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg