Kjepp(hest)-jaget

De siste dagene har jeg og Roar blitt etterfulgt av en mann på hest. En veldig liten mann på en kjepphest for å være eksakt.

Denne moderniserte versjonen av kjepphesten fant jeg på TGR før jul i fjor og hadde helt glemt at den lå i skapet. Her om dagen fikk Oliver den fordi han har vært så flink til å slutte med bleie, for å slå en strek over andre belønningsmetoder og si oss ferdig med bleietrening på dagtid. Ingen flere småbelønninger for å gå på do. Det synes han var greit og koser seg masse med kjepphesten sin. Denne har en knapp i øret som man kan trykke på også kommer det lyder av en galopperende hest, som selvsagt er veldig stas.

 

 

 

5 kommentarer
    1. Er så glad i slike leker. Minner meg om min egen barndom. Nå kom jeg på at jeg har sett slike laget av gammel sokk. Hm…må nok prøve meg på noe slikt : )

    2. Søtingen! Kommenterer her, da jeg ikke finner mobilen akkurat nå, tipper at den sovende sofagrisen her ligger oppå den… Uansett; ny dato er notert – besteforeldre kunne ikke passe den første datoen, så skal høre om de har mulighet nå 🙂 UL i dag, og det blir en jente til 😀

    3. Kos å høre at du leser bloggen. Går fint om du ikke kommenterer-er bare glad for at noen leser det jeg blogger om : ) Og klart jeg skal vise. Må bare få tak i en kjepp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg