Arvet sengetøy

Jeg må bare vise dere disse skjønne sengesettene vi fikk med oss fra Olivers bestemor sist vi var der:


Se for en oppmerksomhetssyk kanin til høyre <3 endelig en sengesettkarakter jeg kan identifisere meg med 😉



Man må jo bare elske de nostalgiske og koselige motivene på sengetøyet, og de duse blå fargene. Det er jo ingen hemmelighet at jeg ikke er noen fan av mange forskjellige prangende farger, så disse var helt nusselige synes jeg. Jeg har ikke testet de på IKEA-dynen til Oliver enda, men om de ikke passer vurderer jeg å kjøpe en egen dyne som passer slik at vi får brukt de. Hehe.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg