Motormessen gjennom jenteøyne

For et par helger siden var vi på automessen i Lillestrøm. Roar fikk helt sjokk når vi kom hjem og så på bildene, og han har konkludert at det er siste gang jeg får styre kameraet om vi skal på ting som guttene synes er morsomt. Dette er bildene jeg kom hjem med:

Helt til vi så disse blomstrete felgene var alle bildene jeg hadde tatt noen skurrete bilder av bakhodet til Oliver som jeg slettet.

Med en gang jeg så bamsefelgene tenkte jeg “åh, barnefelger!”, men jeg skjønner ikke. Barnefelger? Det kan jo ikke være det heller? Det er jo ingen barn som har egen bil man kan skifte felger til? Eller?

Denne pimpede barnevognen derimot. Den må da vel være for barn. Eller var det far?

…og denne mener jeg da bestemt at jeg har sett i en av Olivers Pixar-filmer?

GUL BIL!!! ÅÅÅ, JEG VIL HA GUL BIL!

Oliver fikk selvsagt prøvesitte litt. Denne ville han på død og liv kjøre, men vi fikk overtalt han ettersom han ikke var i nærheten av å rekke ned til pedalene.

Og til sist min fremtidige bil. Som dere ser på skiltene er dette en el-bil og de ligger ikke på mer enn en 400’000 på Finn.no. Min skal selvsagt være GUL. Eller kanskje ferrari-rød. Eller svart. Bare jeg kan parkere gratis i sentrum og er supermiljøvennlig.

(Det er ikke tull, når vi en gang får råd til en bil for noen hundre tusen – og den dagen vil komme – så skal jeg ha en el-sportsbil).

 

Var noen andre på denne messen?



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg