DIY halloween invitasjon

I helgen hadde vi halloweenfest hos oss, så selv om halloween er over for denne gang tenkte jeg å dele noen gjør-det-selv ting i tilfelle noen planlegger en liknende fest neste år.

Først opp er invitasjonen:


(Datoen ble endret etter jeg hadde skrevet ut alle, derfor ny dato limt oppå, hehe)

Jeg lette lenge på nettet etter kule hjemmelagede innbydelser, men endte til slutt med å gjøre det enkelt. Layouten på invitasjonen laget jeg selv med et oransje mønster og Picasa. For å gjøre den til en ordentlig halloween-invitasjon limet jeg på plast-fluer og kakkerlakker, og la til slutt med en løsbart til hver gjest, i tilfelle noen ikke ønsket å bruke tid/penger på et “ordentlig” kostyme. Heldigvis kom alle i kostyme og jeg ble overrasket over hvor gjennomførte folk var. Det var også moro at folk synes det var stas med skriftlig innbydelse istedenfor bare en facebook-event.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg