“Hemmeligheten” min

Beklager at jeg har drøyet det så lenge med å fortelle det, men jeg har ikke hatt datamaskin.

Jeg har to “hemmeligheter” som jeg har ventet med å fortelle.

1. Jeg har sagt opp jobben min hos IKEA og begynt å studere webmarkedsføring. Det er et kjempespennende studie og jeg har allerede fått god tilbakemelding på min første innlevering. Jeg har jo allerede tenkt mye på internettmarkedsføring på grunn av bloggen og nettbutikken, så å få litt faglig bakgrunn blir kjempemoro! Om jeg begynner i noen ny jobb får dere vite den dagen jeg har hatt min første arbeidsdag der 😉

2. Vi har funnet dato for bryllupet. Jeg har egentlig funnet dato for lenge siden, men har ventet litt på lokalet og kirken. Vielsen blir i en nydelig kirke vest i Oslo, som for privatlivet vil bli holdt hemmelig på bloggen til vi har giftet oss. Lokalet, eller mangel på info om lokalet, skal jeg røpe i et eget innlegg, hihi.

 

Så beklager til de som trodde jeg var gravid. Det får eventuelt vente til etter bryllupet, som forøvrig ble den 22. juni 2013.

 

Så nå kommer det nok en haug med bryllupsplanlegging på bloggen snart kjenner jeg meg selv. Med et trangt budsjett må jeg finne smarte løsninger som ikke koster skjorta. Gledegruer meg!

 

 

2 kommentarer
    1. Godt nyttår:) Jeg har sett på samme studie selv, hvilken skole går du på? Trenger gode tips. Gleder meg til å følge veien mot bryllupet deres:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg