Fjortiss igjen og klippet pannelugg på meg selv

Etter å ha fått meg en PC med webcam tenkte jeg at jeg kunne legge ut et bilde av meg etter at jeg tenkte det var en god ide å spare 700 kroner på å ta saksen i egne hender og klippe pannelugg på meg selv.

 

Først tok jeg et vanlig bilde:

Som en hver webcam-fotograf var jeg ikke fornøyd med bildet, og tenkte at “hvis jeg bare hadde fjernet ansiktet mitt hadde det sikkert sett mye bedre ut”:

Men det gjør jo ikke det! Det ser jo bare ut som at du akkurat har rapet og bare “beklager, den var min!”. Så da funker kanskje noen av de fancy effektene bedre?

Og plutselig mistet jeg ti år av alderen min. Likesågodt å prøve litt flere effekter når vi er i gang:

Se, jeg kan trykke ansiktet mitt inn sånn! Til slutt ble jeg litt sur for at webcameraet har slike funskjoner, for hvem trenger egentlig det når man har bikket 15? Er det rart jeg ble spurt om leg for å kjøpe øl her om dagen sier jeg bare.

 

Men jeg sparte i hvert fall 700 kroner på å klippe håret mitt selv…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg