Ting som provoserer meg noe så grådig…

Noe som provoserer meg skikkelig er folk som setter handlevognene beregnet til barn ute.

Da Oliver var baby fant jeg ALDRI handlevogner med babysete, og jeg måtte stable så godt jeg kunne i barnevognen. Når jeg da finner vognen ute i regnet, eller enda verre: på gaten etter at en businesskar har brukt den til å ha stresskofferten sin og den ene handleposen sin i på vei til Z4'en utenfor, da koker det inni meg.

Det skulle blitt delt ut foreldrebrikker til å løse ut slike vogner. Ta med unge som bevis, og få en nøkkelring som kun passer til barnehandlevognene.

Realiteten er imidlertid at de fleste som sikkert setter vognene slik er foreldre selv. De setter babyen inn i bilen og gidder ikke gå de fem meterne tilbake for å sette handlevognen under taket igjen. De setter den heller midt i regnet og kjører hjem. Værsågod.

Det er så flott og fint med disse handlevognene man ikke trenger mynter til. Disse med barneseter og lekebiler festet til. Vel, newsflash: det er sånne som dere som gjør at det kommer til å koste 100 kroner i "pant" for handlevogner om noen år.

2 kommentarer
    1. Helt umulig på Meny ja! Julie blir super skuffet hver gang de “bil” handlekurvene er borte, og når man ikke legger merke til de inni butikken eller i parkeringshuset, så kan man begynne å lure…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg