Være med mamma på jobb

Tenk å være så heldig å ha en jobb der jeg i det ene øyeblikket er med på intervjuer og fotoshoots med norske kjendiser for imiintoyou.no, og i det andre øyeblikket kan ha Oliver på besøk.

Jeg skriver ikke så mye om jobben min her på bloggen, men på Instagram finner du ofte glimt fra min hverdag som tekstforfatter. Jeg har også fått inn en liten widget på venstresiden der man kan se bilder som legges ut på Instagram-kontoen min. 

 

Til de som ikke har hørt om Imiintoyou kan dere ta turen om dere vil. Det er et nettbasert magasin der man kan lese intervjuer med norske kjendiser som Mariann Thomassen, Henrik Thodesen og Thomas “Fingern” Gullestad: http://www.miinto.no/imiintoyou/. Redaktøren vår er søte Camilla Pihl. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg