En av mine “guilty pleasures”

Før bryllupet har jeg byttet ut alle måltider før middag med egg og grønsaker. En ting jeg ikke klarer å kutte ut helt er imidlertid denne:

Grego gresk yoghurt med fersken. Helst skulle jeg byttet den ut med kesam og bær, men den er så god. Alt for mye fett og kalorier, men så lett å ta med seg og så utrolig god.

Jeg spiser det ikke så ofte, men denne yoghurten er virkelig lørdagsgodtet mitt.

Hvis du skulle legge om kostholdet ditt, hva hadde du ikke klart å gi slipp på?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg