Aromaterapi-olje med kokoslukt som ikke lukter så sterkt

Jeg synes de fleste bade- og massasjeoljer lukter for sterkt. Selv om tanken bak aromaterapi-oljer er at de skal lukte, så har jeg aldri vært helt fan av sterke lukter. Når det kommer til parfyme bruker jeg det sjeldent, for selv når jeg bruker yndlingsduften min føler jeg den setter seg i nesen.

Her om dagen fant jeg imidlertid en deilig olje som lukter mildt og deilig;

Oljen jeg har funnet (OK, damen inne på Kremfresh fant for meg), er rett og slett kaldpresset kokosolje. Lukten kommer derfor fra oljen og er mild og rund. Siden den ikke er syntetisk eller fra ekstrakt lukter den også veldig naturlig.

Den er fast i romtemperatur så for å bruke den som badeolje kan man smøre seg inn i den før man går i badet. For å bruke den som massasjeolje kan man varme den opp i hendene til den blir flytende før man begynner å massere.

Hun tipset også om at oljen gjør underverker før tørre føtter.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg