Små hverdagsøyeblikk, norske kjendiser og morsomme ting på Instagram

Hvis dere ønsker å se små hverdagsøyeblikk eller morsomme/rare ting jeg finner, kan dere følge oss på Instagram.

 

Jeg skriver ikke så mye om jobben min på bloggen der jeg blant annet intervjuer norske kjendiser for www.imiintoyou.no , men jeg legger ut behind the scenes-bilder på Instagram underveis. 

Så som Se og Hør ville sagt det: For et eksklusivt innblikk i verden gjennom min kameralinse, finn oss på @juliechrv 

 

http://instagram.com/juliechrv 

 

P.s. For de som ikke har Instagram kommer bildene også opp automatisk på venstre side av bloggen, men da uten tekst. Klikk deg inn på bildet for å se bildeteksten 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg