Rimelige alfabetstempler

Jeg elsker stempler. Jeg vet ikke hvorfor, men det er noe magisk og litt barnslig med å stemple. På må-gjøre-listen min har jeg en rekke ting som innebærer alfabetstempler, og jeg skal prøve å få laget noe julepynt med stempel i leire til i år. 

I nettbutikken min På Nytt Igjen har jeg fått inn et nytt stempelsett (bildet over) komplett med bokstavstempler og stempelputer, og jeg har allerede et stempelsett i treeske som er en bestselger og en flott gave: 

Du kommer til alfabetstemplene ved å trykke på bildet. 

 

Jeg har prøvd å holde meg under alle andre priser for bokstavstempler jeg har sett i norske nettbutikker, for å sikre at dere får den beste dealen, og settene koster henholdsvis 149 og 159 kroner.:) 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg