Olivers ønskeliste til fireårsdagen

Det har kommet Oliver for øret at han har bursdag om tre måneder  (eller tre dager som han hele tiden sier), og han har allerede kommet opp med en ønskeliste for den store dagen: 

Oliver: Til bursdagen min ønsker jeg meg en bil!

En bil? 

En rød bil. 

En lekebil? 

Nei, en ekte bil! 

Hmm… Det blir nok litt for dyrt. Det er ikke noe annet du ønsker deg da? 

Motorsykkel. 

Jaha? 

Da må du si “hvilken farge”. 

Hvilken farge ønsker du deg da? 

Ehm… En RØD! 

Jeg antar at det skal være en ekte motorsykkel også?

Jada! En ekte bil og en ekte motorsykkel. 

Er det noe mer du ønsker deg til fireårsdagen din da? 

And! 

En and? 

Ja, hvilken farge? 

Hvilken farge? 

En gul en. En svær and! Som flyr! 

 

 

…Dette lover godt for fuglefobien min. 

 

#mamma #mammablogg

4 kommentarer
    1. Haha. Det fikser du vel. 😉 Min snart 3 åring har heldigvis litt enklere ønske i år: “mamma, du kan godt gi meg ei eska som du kan mala rosa”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg