Lag dine egne smoothie-poser

Jeg kom over dette geniale produktet fra Cherub Baby først på lekmer.no der de for øyeblikket var utsolgt, og har funnet det igjen på ebay.com

Gjenbrukbare smoothie- og barnematposer! 

Det begynner å bli en stund siden jeg skrev om Ellas Kitchen smoothiene som Oliver var så glad i, men jeg har helt siden jeg oppdaget disse smarte smoothie-i-en-pose-greiene på Meny tenkt at det skulle gått an å fylle de på nytt. Du kan jo bare tenke deg jeg ble giret når jeg kom over disse her om dagen! Jeg som ikke en gang har en baby lengre. Hehe.

 

 

Nå har jeg ikke prøvd Cherub Baby sine poser selv enda, men de ser jo bare geniale ut. Lag din egen barnemat/smoothie og ha det i en Cherubbaby Pouch. Posene kan varmes og kjøles før mating, og er lett å ha med på farten. Man får også med noen skjeer som man kan skru i tuten, men jeg håper posene kan brukes også uten skje.

Det kan godt være at jeg er helt ute av loopen hvorvidt baby-produkter angår, men for meg var disse absolutt en nyhet.

Er det noen som har prøvd disse posene? Jeg er så spent på om de kan brukes på samme måte som Ellas Kitchen-smoothiene, eller om man må bruke skjeen. 

 

#mammablogg #barnemat

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg