Elektrisk pizzaovn på nett

Etter flere måneder uten ovn (og derfor uten pizza) har jeg lett lenge både online og i butikker etter en elektrisk pizzaovn til å ha på benken/bordet. Etter mye om og men fant jeg denne på Alphageek.no for kr 499: 

Noen dager senere fikk jeg hentelapp på mobilen og dro for å hente den. Først skjønte ikke Roar hva jeg skulle med en pizzamaskin, men da vi laget pizza i går måtte han innrømme at det var et av de smarteste rare-ting-kjøpene mine 😉 Vi ba venninnen min Helena på pizza-kveld og alle fikk lage sin egen pizza med valgfri topping. 

Pizza-ovnen er elektrisk og trenger ingen forvarming. Den kan stå enten på benken, eller rett på bordet. 

Dreieplaten snurrer under steking og gir en perfekt sprø bunn. 

Så uansett om dere skal ha pizzafest, ikke har ovn, eller leter etter den perfekte gaven til den som har “alt” får denne mine varmeste anbefalinger. 

 

P.s. Den passer også perfekt til å lage deilige ostesmørbrød 😉 

P.p.s. Pizzaovnen finner du på nett her: http://www.alphageek.no/Pizza-Maker.html 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg