Sommerens favorittkjoler til jente

Hadde jeg bare hatt en liten jente skulle jeg kjøpt begge disse sommerkjolene til henne: 

Jeg elsker den nostalgiske og rene formen på disse kjolene, uten trykk eller flashy broderier. Kjolene er fra det norske merket Virrevapp og finnes blant annet på Miinto her: http://www.miinto.no/brands/virrevapp. Noen ganger finner jeg ting som jeg vurderer å kjøpe bare i tilfelle jeg noen sinne skulle få en jente, men da hadde vel Roar fått mark tenker jeg meg, hehe. 

Hva synes du om kjolene? For enkle eller fine? 

 

#mamma #sommerkjole #Virrevapp #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg