Hvordan se bra uten briller

Ok, jeg så denne videoen på 9gag.com i helgen, og den blåste meg av banen! 

 

 

Det er en film om hvordan man kan se klart (i hvert fall små områder) uten å bruke briller, samt vitenskapen bak. Jeg har selv minus 1, og da jeg prøvde dette trikset kunne jeg faktisk lese det som stod på TVen selv om jeg stod på andre siden av rommet! Helt sykt. Så da vet jeg det at jeg kan lage en hånd-kikkert neste gang jeg skal lese noe på avstand om jeg har glemt briller eller linser (noe som er ganske ofte, fordi jeg ser ikke egentlig at jeg har glemt det før jeg kommer ut og skal lese skilt og liknende på lang avstand). 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg