Potensiell permanent pause i bloggingen

Etter mye ettertanke har jeg valgt å ta en pause fra å blogge her på privatbloggen min. Jeg startet jo bloggen opprinnelig for pappa, farmor, bestemor og resten av slekten slik at de kunne følge med på graviditeten og Oliver; men jeg føler nå at Instagram og Facebook dekker dette ganske greit. Jeg er veldig takknemlig for alle leserne jeg har fått, og vil takke alle, både slekt, venner og andre blogglesere for at dere har lest bloggen og gitt tilbakemelding og kommentarer. På tiden jeg har hatt bloggen har jeg også lært masse om SEO, trafikkgenerering og sosiale medier, noe jeg nå jobber med til daglig for miinto.no og på min egen nettbutikk hyperallergisk.com

Følg oss gjerne videre på Instagram: http://instagram.com/juliechrv

Instagram-feed, @juliechrv:  

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg