Hyperallergisk – allergivennlige og trendy smykker på nett

Da har jeg åpnet den nye nettbutikken min Hyperallergisk for fullt: http://hyperallergisk.tictail.com/. Jeg hadde egentlig denne på en annen platform før, men har nå fått en side som er litt mer “min”. Her er noen av smykkene du kan finne hos Hyperallergisk akkurat nå: 


KLO Håndringer (her), ARTEMIS hårsmykke (her), KLO knokering (her) og perlet skulderpynt (her)

 


RIDDER leddring (her)

 

Jeg sliter selv med at jeg reagerer på ulike smykker, så mange av smykkene på Hyperallergisk trenger ikke berøre huden; som skulderpynten, skjortesnipp-smykkene og hårsmykkene

Hvilket likte du best? 

 

#smykker #allergi #armbånd #ringer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg