Smykker fra Hyperallergisk til 50% og muligheten til å vinne valgfritt smykke

På grunn av en ny karrieremulighet må jeg nå sette nettbutikken min på vent, og setter derfor ned alle varer til 50% (!). 

Hyperallergisk er nettbutikken min med allergivennlige og trendy smykker. Jeg er selv hyperallergisk mot nikkel og generelt metaller som ikke er gull/sølv (derav navnet) og har i tillegg til informasjon fra leverandørene testet de ulike smykkemodellene selv for å minimere sjansen for smykker som kan gi allergiske reaksjoner. Hyperallergisk tilbyr også flere smykker som ikke berører huden også, hvis man vil være helt sikker.

 

 

Siden jeg ikke har verdens største varelager er det litt førstemann til mølla. Vi er dessverre allerede utsolgt for spikerarmbåndet i sølv på bildet ovenfor, samt tannsmykket som sett på Kristina Bergsvik. Vi fikk imidlertid en ny levering av klo-ringen øverst til venstre (også sett på bloggen til Kristina) like før jeg avgjorde å avvikle butikken, så disse har vi fortsatt tilgjengelig. 

Se hele utvalget her: hyperallergisk.com

 

P.s. Jeg trekker en vinner av et valgfritt smykke blant de som deler innlegget på facebook eller tipser på egen blogg, så om du gjør dette legg gjerne igjen en kommentar med kontaktinfo og evt. link til innlegget. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg