Vi har besøkt En Slags Butikk av Finn.no

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker finn.no, men når finn-avhengigheten min ble så omfattende at pappa sa at han bare var glad det ikke var narkotika fant jeg ut at det kanskje var på tide å slutte og kjøpe stoler. Nå, to år inn i Finn-rehab (som forøvrig har gått mye bedre etter vi kvittet oss med bilen som fraktet mange av stolene), har jeg kuttet ned til å kun bruke Finn.no når det er nødvendig. Heldigvis kan vi fortsatt nyte en pusevaffel på En Slags Butikk i Oslo sentrum uten at jeg faller tilbake. En slags butikk er en slags museums-interaktiv-duppeditt-samling med masse kule ting. Som en bildefremviser som man styrer i luften over en boks!

Utstillinger av kule møbler (inkludert stoler):

Samt en liten perle til alle som vokste opp på 80- og 90-tallet:

Oliver storkoste seg i hvert fall like mye som mamma, selv uten ny stol. Anbefales!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg