Heldress/ onepiece til voksen for en rimelig penge

Inneholder annonselenker

Det er kanskje en merkelig ting å lete etter, men for tiden har jeg hatt så fryktelig lyst på en onepiece. En heldress uten strikk i livet som er stor og god og posete, og sånn at jeg slipper å grue meg til å gå bort fra pledd-fortet jeg lager meg i sofaen. Perfekt for de kveldene det er litt kjølig i rommet, men man ikke har lyst til å ha på seg dagsklær. Det er jo noen år siden onepiece-fadesen gikk over, men jeg har lett meg frem til noen steder man kan få tak i det fortsatt der det ikke koster skjorta: 

Ebay (her

På Ebay kan du finne det desidert billigste alternativet. Pass bare på at det kan være lang leveringstid og at det ikke alltid er like lett å finne info om størrelse og materialer. 

Jeg synes blant annet disse var kjempesøte, og jeg tror jeg kommer til å klikke meg hjem pandaen i julegave til meg selv: 

 

Ellos (her)

Hvis man ønsker noe med rask levering er Ellos et godt alternativ. Dressene koster rundt kr 299-399. Her er det også lettere å vite størrelsen man trenger, samt finne info om materialer. 

 

Jeg lander nok like vel på en av disse heldress-pysjene fra Ellos, som jeg fant her til de dagene jeg ikke vil gå rundt i et pandakostyme: 

 

Asos (her) 

Asos har også et utvalg kule heldresser, både med og uten ermer, inkludert onepiece til menn. Men husk på tollgrensen som ligger på kr 350. 

 

Kanskje jeg aller helst skulle hatt disse fra Coolstuff.no, hehe 😉 

 

 

Vet du om noen andre nettbutikker som selger heldresser til voksne? Jeg skulle gjerne hatt en heldress i ull. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg