Vi tester: Elite Foto appen erfaringer

Da vi kom over en rabattkode på Facebook med 10 gratis bilder i den nye appen til Elite Foto, måtte vi bare teste den ut. Jeg er, som mange allerede vet, svak for gode kupp og gratis ting.

Vi lastet ned appen. Nedlasting og installering gikk smertefritt: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.au.whitech.mobile.imagine.elitefoto

Det var enkelt å hente ut bilder. Alle bildene er fordelt inn i album etter når de er tatt, eller hvor de ligger på mobilen. Dette er veldig praktisk for å unngå at du må gjennom flere tusen bilder for å finne de bildene du skal bestille, men for meg som ikke visste helt hvilke bilder jeg ville ha var det litt tungvint å gå inn i én og én mappe for å velge bilder.

Jeg gikk rundt en stund og ventet på en bekreftelse på at bildene var klare, men fikk aldri noen varsel verken i appen eller på sms. Det viste seg imidlertid at bildene hadde ligget klare allerede to dager etter jeg hadde bestilt de, så da vi gikk innom et par uker etter lå de der og ventet på oss.

(Oliver mente kaninen måtte være med på bildet)

Elite Foto har vunnet flere tester på bildekvaliteten sin, så den var det ingenting å si på 🙂

Alt i alt er vi fornøyde. Vi valgte henting i butikk, så vi betalte ingenting i frakt.

Koden vi brukte var: ELITE, og jeg tror den gjelder ut september.

Har du prøvd Elite Foto appen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg