Hva ønsker jeg meg til jul? Min ønskeliste og julegavetips til mammaer

I det siste har jeg fått spørsmålet om hva jeg ønsker meg ganske ofte, og jeg må innrømme at alt jeg har klart å stotre frem er “ehm, jeg vet ikke. Ingenting?”. Like vel har jeg et hemmelig board på Pinterest med ting jeg har lyst til å kjøpe meg som er så lang som en vondt år, så egentlig ønsker jeg meg jo en hel del. Så her er min ønskeliste/ liste med gavetips til mor, både rimelige og litt dyrere ting, i vilkårlig rekkefølge: 

 

1. Diamantring i gult gull

Selv om jeg jobber med både nettbutikken Gullfunn.no og Juvelen.no har jeg enda ikke kjøpt meg en ordentlig diamantring. Denne som er årets ring hos Gullfunn, bare i gult gull, hadde virkelig gjort seg under treet. Det er sikkert noen som allerede har sett meg sikle på denne på instagram-kontoen min:

--1ak9hady

 

 

2. Kjøkkenmaskin som er pen nok til å stå ute på benken

Jeg baker en del, og noe av det jeg savner er en kjøkkenmaskin som jeg kan ha stående på benken. Alle de store matbloggerne har jo den kostbare Kitchen Aid-maskinen, men jeg hadde tatt til takke med denne mintgrønne til kr 999, hos Netonnet.no: 

 

3. Gavekort på kaffe

En litt sær ting å ønske seg, kanskje, men en av de tingene jeg elsker å unne meg, men hater å betale for, er kaffe. Et gavekort på Espresso House som ligger på vei til jobben hadde vært gull. 

 

4. Denne sofaen her fra Jysk:

Vi kjøper ikke møbler om dagen, fordi vi har planer om å flytte før Oliver begynner på skolen, men noe av det jeg virkelig ønsker meg til den nye leiligheten er denne sofaen

 

5. Et abonnement på Bolig Pluss

En annen ting i rekken av ting jeg elsker å unne meg, men sjeldent gjør. Bolig Pluss er et av de bladene jeg liker best, fordi det er en god blanding av DIY, dyre ting, og rimeligere løsninger. Det at man får en gave med på kjøpet på flere av disse skader jo heller ikke: 

6. Hodetelefoner i sølvfarge

Jeg har tidligere hatt en del grelle hodetelefoner, men har nå et i roségull fra Happy Plugs. De ser bra ut og har helt greit lyd til musikk og samtaler. Jeg bruker like vel ikke så mye smykker i rosé, så et av disse i sølv- eller gullfarget hadde vært hyggelig under treet. 

 

7. Denne digge heldress-pysjen: 

Tenk å krølle seg opp i sofaen i denne deilige heldressen i vinter. Deilig! 

 

8. Et smykkeskrin

Jeg skal ikke juge: Det har blitt litt smykkeshopping etter at jeg begynte å jobbe innenfor gullsmedbransjen. Det jeg enda ikke har unnet meg enda er like vel et stort smykkeskrin. Jeg ser for meg at en del mammaer har mange fine smykker, men at de ligger litt spredt, eller i flere små smykkeskrin. Et som er pent nok til å stå ute, og har plass til alle smykkene og mange smykker i årene fremover hadde vært smart. 

Dette fra Menu er jo heller ikke vondt på øyet: 

 

Håper dere har fått noen tips til gave til mamma, søster eller liknende. Mine gaver er nok allerede blitt kjøpt, men kanskje denne listen kan hjelpe noen som lurer på hva de skal kjøpe til jul, eller ønske seg selv. Og for all del: Det er jo bare et halvt år til jeg har bursdag 😉 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg