Tvillingmagen uke 19

Endelig hadde vi fått bekreftet at alt var i orden med de to, og vi kunne puste litt lettere. Helt til ordinær UL hadde vi kviet oss for å planlegge noe med to. Ikke følte jeg meg så veldig stor heller. Det sies jo at det skal være mer synlig tidligere med “nestemann” også.

Forskjellen på det fysiske utgangspunktet mitt fra min første graviditet var at jeg ved første svangerskap løp og jogget mye, samt trente mer eksplosiv styrke enn core. Her – nesten 7 år senere – trente jeg mer styrke med egen vekt, og jobbet som yoga-instruktør. Kostholdet har alltid vært laidback, og utenom en periode før bryllupet har jeg aldri “veid proteiner”. Jeg veide også nesten ti kilo mer før dette svangerskapet, som nok skjulte det litt bedre i begynnelsen enn all den “man ser det mye tydeligere på nr 2”-praten. Det er sikkert naturlig at det synes ganske godt når man veier noe-og-femti kontra noe-og-seksti, men følte bare at det skulle være enda mer synlig siden det var to. 

 

#mamma #gravid #tvillinger

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg