Tvillingmagen uke 20

Nå føler jeg at jeg henger ganske etter. Dette innlegget skriver jeg samme dag som jeg tok bildet, men fordi det er så mange andre mage-innlegg som skal ut, legger jeg det til publisering først om et par uker. I løpet av de neste ukene blir det nok mer “live” oppdateringer, men håper folk har hatt nytte av, eller synes mage-reisen har vært interessant så langt. Da jeg først startet å blogge i 2009 med Oliver i magen gjorde jeg det jo for besteforeldre og slekt som ikke så meg så ofte, slik at de kunne se magen vokse. I ettertid har jeg skjønt at det kan være vel så spennende for folk i samme situasjon, via google eller at man følger bloggen til en med termin relativt likt som deg selv. Så her er altså bildet på dagen uke 20: 

Her jobbet jeg fortsatt som yoga-instruktør i helgene, men tilpasset timen slik at det er øvelser jeg klarer selv (no more cobra, med andre ord). 

 

#mamma #gravid #tvillinger 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg