Vippeextensions i Oslo, Majorstuen (før- & etter-bilder)

Tidligere, da jeg var mye på treningskurs under instruktørutdannelsen, følte jeg det ble overflødig å sminke seg hver dag. Den sommeren hadde jeg derfor vippe-extensions, slik at jeg skulle føle meg litt freshere når jeg ikke hadde tid til å sminke resten av ansiktet. Nå som jeg er gravid og kjenner litt på det å ikke føle seg fullt så fresh har jeg igjen vurdert å begynne med vippeforlengelser. I tilfelle det er flere som tenker på å skaffe seg dette tenkte jeg at jeg skulle vise noen før- og etter-bilder av mine, og tipse om hun jeg går til: 


(her har jeg hatt de i en ukes tid og ikke gredd dem før bildet, så det gir ikke helt samme bilde som når de er helt nye, men jeg synes øynene ser litt røde ut samme dag som man har tatt påfyll, så valgte å vente litt med bildet)

 

Jeg har veldig lyse vipper, naturlig nok i samme nyanse som håret- og øyenbrynene mine. På bildet har jeg 10-12 mm vippeextensions, men kommer nok til å be om litt fyldigere, og kun opptil 10 mm neste gang. Hun jeg går til på Studio M på Majorstuen i Oslo er veldig hjelpsom med å tilpasse vippene i tilfelle man har noe man skal, eller ønsker en annen “look”. Helt fra vipper som nesten ser ut som om du er naturlig velsignet med dådyr-vipper, til mer fest-vipper som passer godt om man bruker mye sminke til vanlig. 

Man hører jo gjerne mange skrekkeksempler på vippe-extensions som er gjort dårlig, og folk som har fått reaksjoner, men jeg har aldri reagert på vippene eller limet som Nirmel bruker. 

I tillegg til at hun er veldig flink, har hun veldig hyggelige priser. Et nytt sett koster jo alltids litt, men påfyll (som er det som koster i lengden) koster kun kr 550. Full prisliste finner du her: http://studiom.oslo.no/pris_vipper/

 

Har du prøvd vippe-extensions? 

 

#sminke #vippeextensions #Oslo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg