Tips: Salg på mammaklær

Vil bare tipse alle gravide om at Asos nå har salg på en rekke mammaklær. Har forelsket meg helt i denne kjolen: 


Link til alle kjolene her
 

Kjøpte den først i en farge, men har nå kjøpt den i alle fargene. Den er akkurat passe pyntet til jobb, samtidig som den er kjempebehagelig i myk stretch. De har også en rekke andre ting som gravidskjørt. gravidbukser og -bluser. Jeg husker at i første svangerskapet føltes det litt “bortkastet” å bruke penger på gravidklær, men denne gangen har jeg blitt så stor så fort at jeg ikke har hatt stort valg. Også er det jo litt deilig å pynte seg når man kanskje ikke føler seg så fresh ellers. 

 

Husk like vel å holde deg under tollgrensen på kr 350,- hvis du ikke vil styre med å fortolle pakken. 

Du kan lese mer om mine tips til gravidklær på nett her

 

Har du tips til steder som har bra mammaklær? 🙂 

 

 

Les mer på blogg.no om: 
#gravid #mammaklær #mamma 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg